reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Bálintová

Lucia Bálintová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vela ludi ma vola jednoducho Lucy a tak sa mi to paci. Zboznujem anglictinu, cokoladu a pizzu! A moju lasku! :PNechcem zmenit svet, chcem ho len spravit lepsim... Zoznam autorových rubrík:  Formula 1 - kritika a reakcieŠkola...no čo už...Zo života...

reklama

Škola...no čo už...

Plány maturantky

Lucia Bálintová

Plány maturantky

Tento rok ma čakajú maturity. Áno, je to hlavne čas učenia na maturity a prijímačky, ale tento rok sa spája aj s prípravami na stužkovú. Teda pardon, tú by sme už mali mať pripravenú, ale v našej triede nič nie je ako sa zdá...

  • 15. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Naša budúca stužková! :P

Lucia Bálintová

Naša budúca stužková! :P

Taaaakže toto je určené hlavne pre mojich drahých spolužiakov.

  • 20. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Maturita - Ako to bude?

Lucia Bálintová

Maturita - Ako to bude?

V týchto dňoch prebieha na školách písomná časť maturít. Poznám ľudí, ktorí sa na ňu svedomite pripravovali, ale niektorí sa na to z vysoka vyflákli. A tak rozmýšľam...Bože, veď ja maturujem už za 2 roky!

  • 13. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu