reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Bálintová

Lucia Bálintová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vela ludi ma vola jednoducho Lucy a tak sa mi to paci. Zboznujem anglictinu, cokoladu a pizzu! A moju lasku! :PNechcem zmenit svet, chcem ho len spravit lepsim... Zoznam autorových rubrík:  Formula 1 - kritika a reakcieŠkola...no čo už...Zo života...

reklama

Formula 1 - kritika a reakcie

Ako prísť do cieľa s dierou v kapote alebo Kimi to znova dokázal

Lucia Bálintová

Ako prísť do cieľa s dierou v kapote alebo Kimi to znova dokázal

Áno, zase tá stará smola. Neobchádza ho to, aj keď veľmi chce. Ale tento krát sa s tým popasoval bravúrne!

  • 23. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 186x
  • 5
Forza Ferrari!

Lucia Bálintová

Forza Ferrari!

Felipe Massa, Kimi Raikkonen, Robert Kubica. To je poradie uplynulých pretekov 18-dielneho seriálu F1, ktoré sa uskutočnili v Bahrajnskom Sakhire.

  • 12. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 032x
  • 8
A víťazstvo je naše!

Lucia Bálintová

A víťazstvo je naše!

Síce oneskorene, ale aj tak vám chcem priblížiť priebeh poslednej VC Malajzie, ktorá sa odohrala v Sepangu za príjemného počasia.

  • 28. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 081x
  • 6
Začiatok sezóny formuly 1

Lucia Bálintová

Začiatok sezóny formuly 1

Pre veľa ľudí vrátane mňa veľmi očakávaná záležitosť. Pre mňa veľké sklamanie kvôli Rasťovi Dutkovi, ktorý dnešnú kvalifikáciu odkomentoval tak nezaujímavo, že som na malú chvíľu až zaspala.

  • 15. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 393x
  • 17
reklama
SkryťZatvoriť reklamu