reklama

Report z Download Day 2008

Najnovší Firefox je už na svete. A naše bábätko sme na tento svet privítali najkrajšie, ako sa dalo. Viac ako 10 000 000 stiahnutí!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Mozilla vymyslela pre svojich fanúšikov na privítanie najnovšej verzie Firefoxu takú menšiu akciu s názvom Download Day. Zapojiť sa do nej mohol hocikto na svete s pripojením na internet a aspoň malou vierou, že Firefox is the best!

17. júna o 19:00 nášho času sa to teda začalo, no nie najlepšie. Server mozilla.sk aj com bola nadmieru preťažená a nedalo sa dostať ani len na stránku, tobôž nie k sťahovaniu najnovšieho Firefoxu. Čakali sme pol hodinu...hodinu...nič. A keď sme sa už nakoniec aj dostali k tej našej vytúženej stránke aj my, nie a nie nájsť inštalačku na tento malý zázrak. Pri pohľade na live firefox televíziu ma síce išlo roztrhnúť, no nestrácala som nádej v to, že aj ja sa budem môcť zapojiť do tohto veľkého kolotoča.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po dlhých chvíľach hľadania sme sa k tomu teda predsa len dostali, ale tým, že si tento malý veľký súbor sťahovali tisícky ľudí naraz bol výsledok asi taký, že s internetom, ktorý má za normálnych okolností rýchlosť 10 mB/s a súbor veľkosťou ani nie 8 MB sme to stiahlli za asi tak 20 minút.

Ale aj napriek tomu to stálo za to.

Lucia Bálintová

Lucia Bálintová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vela ludi ma vola jednoducho Lucy a tak sa mi to paci. Zboznujem anglictinu, cokoladu a pizzu! A moju lasku! :PNechcem zmenit svet, chcem ho len spravit lepsim... Zoznam autorových rubrík:  Formula 1 - kritika a reakcieŠkola...no čo už...Zo života...

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu