reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Bálintová

Lucia Bálintová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vela ludi ma vola jednoducho Lucy a tak sa mi to paci. Zboznujem anglictinu, cokoladu a pizzu! A moju lasku! :PNechcem zmenit svet, chcem ho len spravit lepsim... Zoznam autorových rubrík:  Formula 1 - kritika a reakcieŠkola...no čo už...Zo života...

reklama

Zo života...

Pre moju lasku

Lucia Bálintová

Pre moju lasku

Milacik, dnes mas narodeniny a strasne dlho som rozmyslala, co take vynimocne by som ti mohla dat...

  • 28. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 718x
  • 1
Apropo láska...

Lucia Bálintová

Apropo láska...

Človek ju hľadá celý život, niektorí ju však nenájdu nikdy, pre niektorých je hneď tá prvá pravá.

  • 18. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 783x
  • 1
Má to vôbec zmysel?!

Lucia Bálintová

Má to vôbec zmysel?!

Túto otázku si podľa všetkého kladie veľa ľudí, ale každý na inú tému. Ja myslím na tú najaktuálnejšiu a to je pomyselná vojna Maďarska a Slovenska.

  • 15. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 022x
  • 23
Životný štýl tisícok ľudí - Geocaching

Lucia Bálintová

Životný štýl tisícok ľudí - Geocaching

Bolo to tento rok v júni, keď sa ma priateľ spýtal: Tak čo, budeme geocachermi? Nechápavo som na neho pozrela a povedala som: Možno... No po prvom odlovení už neváham a s radosťou spolu chodíme hľadať kešky.

  • 9. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 816x
  • 9
Report z Download Day 2008

Lucia Bálintová

Report z Download Day 2008

Najnovší Firefox je už na svete. A naše bábätko sme na tento svet privítali najkrajšie, ako sa dalo. Viac ako 10 000 000 stiahnutí!

  • 23. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 313x
  • 3
reklama
Ženy a technika

Lucia Bálintová

Ženy a technika

Táto téma sústavne trápi všetkých chlapov, ktorí si hovoria: Bože, tej radšej ani ovládač nestrčiť do ruky! No je to v skutočnosti tak u všetkých žien?

  • 16. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 369x
  • 9
Fotodokumentacia z Autosalonu v Bratislave 2008

Lucia Bálintová

Fotodokumentacia z Autosalonu v Bratislave 2008

Bola som, videla som, odfotila som. A teraz vám môžem poskytnúť dojmy z toho, čo som videla.

  • 20. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 554x
  • 18
V Bratislave máme radi belasých majstrov

Lucia Bálintová

V Bratislave máme radi belasých majstrov

Po dlhom, sedem zápasovom očakávaní sa nakoniec naplnilo očakávanie bratislavských fanúšikov. Slovan Bratislava sa stal Majstrom Slovenska v ľadovom hokeji!

  • 12. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 223x
  • 126
Slovanisti, prebuďte sa!

Lucia Bálintová

Slovanisti, prebuďte sa!

Tak toto je už veľa! Ako môže tím, ktorý podáva celú sezónu optimálne výkony play-off úplne dokašľať? Spýtajte sa hokejistov Slovana Bratislava...

  • 10. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 845x
  • 23
A predsa sa to da...

Lucia Bálintová

A predsa sa to da...

Áno, Slovan to dokázal. Otočil vývoj celej série na svoju stranu a dokázal bezproblémovo vyhrať. Na domácom ľade.

  • 27. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 429x
  • 82
reklama
Veľká noc je znova tu!

Lucia Bálintová

Veľká noc je znova tu!

Tak, a máme to znova tu. Sviatky jari, síce pri teplotách 5-8 °C, ale čo už narobíme...

  • 22. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 018x
  • 6
Vy hulvát jeden!

Lucia Bálintová

Vy hulvát jeden!

Tak takto pomenovala jedna staršia pani môjho priateľa naposledy v električke. Dôvod? Rozpravali sme sa...

  • 8. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 289x
  • 4
Problemy ľudstva...

Lucia Bálintová

Problemy ľudstva...

Dnes bola búrka. Samozrejme, ako na väčšine územia Slovenska, aj k nám sa prišla pozrieť Ema (jedna z mojich kamarátok sa tak tiež volá, ale momentálne mám na mysli orkán). A ako vždy, u nás doma musí vypadnúť elektrina...

  • 1. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 218x
  • 2
Google nas kazdodenny

Lucia Bálintová

Google nas kazdodenny

Každý z nás pozná internet. Je to samozrejmá vec a napríklad ja sa bez neho neviem už ani len pohnúť. A práve na to vyrobili server, google, aby aj ti menej zbehlí v tomto virtuálnom svete boli v ňom zbehlejší, alebo sa tak aspoň tvárili...

  • 27. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 279x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu