reklama

Fotodokumentacia z Autosalonu v Bratislave 2008

Bola som, videla som, odfotila som. A teraz vám môžem poskytnúť dojmy z toho, čo som videla.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Moja obľúbená automobilka BMW sa predstavila s tým najlepším, čo momentálne môže ponúknuť. Výber bol úchvatný a tak sa teda aj vy pokochajte: 

V Mercedese mali pripravený tiež celkom pekný arzenál, veď sa sami pozrite:

Volkswagen group malo zastúpenie v podobe Audi, Porsche aj Volkswagena:
  VW Tiguan - Novinka od tejto automobilky, tento rok to mal svoju premieru.

 A aj zopár exkluzívnych a tuningových modelov. Označím ich len ako pastvu pre oči.

P.S. Ak zistite nejaký problém pri načítaní obrázkov, prosím, dajte mi vedieť. Ďakujem! :)

Lucia Bálintová

Lucia Bálintová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vela ludi ma vola jednoducho Lucy a tak sa mi to paci. Zboznujem anglictinu, cokoladu a pizzu! A moju lasku! :PNechcem zmenit svet, chcem ho len spravit lepsim... Zoznam autorových rubrík:  Formula 1 - kritika a reakcieŠkola...no čo už...Zo života...

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu